Στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται τα στατιστικά αξιολόγησης μαθημάτων και διδασκαλίας του εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 για το Π.Μ.Σ. "Επιστήμη Υπολογιστών".
Αριθμός ερωτηματολογίων: 34
Ποσοστό συμμετοχής: 33.01%
Ομάδα ερωτήσεων | Ερώτηση | Μέσος όρος Π.Μ.Σ. "Επιστήμη Υπολογιστών" | Μέσος όρος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου |
Α | A.1. Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς; | 4.74 | 4.2892 |
Α | A.2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; | 4.71 | 4.3105 |
Α | A.3. Πόσο συνδέεται το περιεχόμενο του μαθήματος με το περιεχόμενο άλλων μαθημάτων; | 4.50 | 4.0007 |
Α | A.4. Θεωρείτε απαραίτητο το μάθημα να συνοδεύεται από συμπληρωματικά (φροντιστηριακά) μαθήματα; | 3.41 | 2.8004 |
Α | A.5. Θα μπορούσατε να πείτε ότι τα περισσότερα από όσα μάθατε στο μάθημα ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα; | 4.79 | 4.0998 |
Α | A.6. Χρησιμοποιήθηκαν νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας στη διδασκαλία; | 4.68 | 3.7581 |
Α1 | A1.7. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; | 4.84 | 4.3486 |
Α1 | A1.8. Η προθεσμία για την υποβολή ή την παρουσίαση της εργασίας /των εργασιών ήταν λογική; | 4.87 | 4.3663 |
Α1 | A1.9. Εξηγήθηκαν επαρκώς τα ζητούμενα της/των εργασίας /-σιών; | 4.84 | 4.2086 |
Α1 | A1.10. Τα σχόλια από τον/την διδάσκοντα /-ουσα ήταν εποικοδομητικά; | 4.90 | 4.1633 |
Α1 | A1. 11. Η/Οι εργασία /-ες ήταν μια σημαντική εμπειρία και σας βοήθησαν να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας; | 4.87 | 4.1729 |
Β | Β.17. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε, βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; | 4.65 | 4.1187 |
Β | Β.18. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (συγγράμματα, σημειώσεις κ.λπ.) χορηγήθηκαν εγκαίρως; | 4.56 | 4.1126 |
Β | Β.19. Πόσο εύκολα διαθέσιμη είναι η βιβλιογραφία στην Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη; | 4.47 | 3.9134 |
Γ | Γ.20. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης; | 4.74 | 4.2077 |
Γ | Γ.21. Κατορθώνει να διεγείρει τον ενδιαφέρον σας για το μάθημα; | 4.71 | 4.0346 |
Γ | Γ.22. Αναλύει τις έννοιες με κατανοητό τρόπο, χρησιμοποιώντας παραδείγματα; | 4.76 | 4.2332 |
Γ | Γ.23. Σας ενθαρρύνει να διατυπώνετε απορίες, ερωτήσεις ή/και αντιρρήσεις; | 4.85 | 4.2859 |
Γ | Γ.24. Είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του/της (παρουσία στα μαθήματα, συνεργασία με φοιτητές /-τριες, κ.λπ.); | 4.74 | 4.4295 |
Δ | Δ.25. Παρακολουθείτε τακτικά τις διαλέξεις; | 4.24 | 4.2998 |
Δ | Δ.26. Προβλέπονταν ενδιάμεσες αξιολογήσεις (εκπόνηση εργασιών, εξετάσεις κ.λπ.) στο μάθημα; (ΝΑΙ – ΟΧΙ) | 91.2% | 77.44% |
Δ | Δ.27. Εφόσον απαντήσατε ΝΑΙ στην προηγούμενη ερώτηση: Συμμετείχατε στην αξιολόγηση αυτή; (ΝΑΙ – ΟΧΙ) | 85.3% | 85.99% |
Δ | Δ.28. Πόσες ώρες αφιερώνετε εβδομαδιαίως για τη μελέτη του μαθήματος; (1= <2 Ώρες, 2=2-4 Ώρες, 3=4-6 Ώρες, 4=6-8 Ώρες, 5= >8 Ώρες) | 2.88 | 2.4967 |