Στατιστικά αξιολόγησης μαθημάτων και διδασκαλίας εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025

Στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται τα στατιστικά αξιολόγησης μαθημάτων και διδασκαλίας του εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 για το Π.Μ.Σ. "Επιστήμη Υπολογιστών". 

 

Αριθμός ερωτηματολογίων: 29

Ποσοστό συμμετοχής: 25.22% 

 

Ομάδα ερωτήσεωνΕρώτησηΜέσος όρος Π.Μ.Σ. "Επιστήμη Υπολογιστών"Μέσος όρος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
ΑA.1. Οι στόχοι του μαθήματος ήταν σαφείς;54.2699
ΑA.2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος;4.904.2760
ΑA.3. Πόσο συνδέεται το περιεχόμενο του μαθήματος με το περιεχόμενο άλλων μαθημάτων;4.593.9489
ΑA.4. Θεωρείτε απαραίτητο το μάθημα να συνοδεύεται από συμπληρωματικά (φροντιστηριακά) μαθήματα;3.172.8499
ΑA.5. Θα μπορούσατε να πείτε ότι τα περισσότερα από όσα μάθατε στο μάθημα ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα;4.864.0781
ΑA.6. Χρησιμοποιήθηκαν νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας στη διδασκαλία;4.903.7740
Α1A1.10. Τα σχόλια από τον/την διδάσκοντα /-ουσα ήταν εποικοδομητικά;54.1339
Α1A1.11. Η/Οι εργασία /-ες ήταν μια σημαντική εμπειρία και σας βοήθησαν να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας;54.1795
Α1A1.7. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως;54.3431
Α1A1.8. Η προθεσμία για την υποβολή ή την παρουσίαση της εργασίας /των εργασιών ήταν λογική;54.3553
Α1A1.9. Εξηγήθηκαν επαρκώς τα ζητούμενα της/των εργασίας /-σιών;54.1672
Α1A1.10. Τα σχόλια από τον/την διδάσκοντα /-ουσα ήταν εποικοδομητικά;54.1339
Α1A1. 11. Η/Οι εργασία /-ες ήταν μια
σημαντική εμπειρία και σας βοήθησαν να
εφαρμόσετε τις γνώσεις σας;
54.1186
ΒΒ.17. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε, βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος;4.974.0959
ΒΒ.18. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (συγγράμματα, σημειώσεις κ.λπ.) χορηγήθηκαν εγκαίρως;54.1468
ΒΒ.19. Πόσο εύκολα διαθέσιμη είναι η βιβλιογραφία στην Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη;53.8327
ΓΓ.20. Οργανώνει καλά την παρουσίαση της ύλης;54.1839
ΓΓ.21. Κατορθώνει να διεγείρει τον ενδιαφέρον σας για το μάθημα;4.934.0061
ΓΓ.22. Αναλύει τις έννοιες με κατανοητό τρόπο, χρησιμοποιώντας παραδείγματα;54.2068
ΓΓ.23. Σας ενθαρρύνει να διατυπώνετε απορίες, ερωτήσεις ή/και αντιρρήσεις;54.2631
ΓΓ.24. Είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του/της (παρουσία στα μαθήματα, συνεργασία με φοιτητές /-τριες, κ.λπ.);54.4463
ΔΔ.25. Παρακολουθείτε τακτικά τις διαλέξεις;4.874.3317
ΔΔ.26. Προβλέπονταν ενδιάμεσες αξιολογήσεις (εκπόνηση εργασιών, εξετάσεις κ.λπ.) στο μάθημα; (ΝΑΙ – ΟΧΙ)96.6%76.87%
ΔΔ.27. Εφόσον απαντήσατε ΝΑΙ στην προηγούμενη ερώτηση: Συμμετείχατε στην αξιολόγηση αυτή; (ΝΑΙ – ΟΧΙ)89.7%87.12%
ΔΔ.28. Πόσες ώρες αφιερώνετε εβδομαδιαίως για τη μελέτη του μαθήματος; (1= <2 Ώρες, 2=2-4 Ώρες, 3=4-6 Ώρες, 4=6-8 Ώρες, 5= >8 Ώρες)3.742.5746